2020. február 25., kedd

Sajnálós poszt

örökreszemüvegesmaradok (néha fájdalmasan sajnálom magam emiatt)
maissajnáltammagam (szar szem hét volt, a szemnyomásom még mindig rendetlenkedik plusz a múlt héten kicsit lezúzták a bal szemmozgatós szalagjaimat vagy mit,  szerintem a szemkampókkal)
befordultamkicsit (mer a strandot se javasolják már - nabummneki jöhetanyár - na nem mintha a nagy seggem olyan épületes látvány volna)
(szóval a tiltólistára került a medencés víz is (míg tart a kezelés) a verekedés, súlymelés, repülés, stb mellé).

megyünktovábbpozitívan... majd holnaputántól
(holnap offos vagyok, még megengedett tovább sajnálni magamat).




Ha valaha nyerek az angol lottón megveszem magamnak a Balatont kilóra.



Szemügés Róza


5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem nagyon jól áll neked a szemüveg! :)

Tableno

Mami írta...

😉 hahh.. sóhaj... köszönöm...
papa visz sütizni, talán kicsit helyrejövök holnapra

Lelle írta...

Egyetertek, tenyleg jol all, bar en talan csak szemuveges kepeket lattam rolad amugy is. Olyan az arcod vele, amibol nem ugrik ki, hogy je' szemuveg. Hanem termeszetes. Allitolag az en fizimiskammal is igy van, ami jo, mert en 13 eves korom ota vagyok kukkeres:-) Szerintem jobban nezek ki vele, mint nelkule.

Hova mentetek sutizni?

Névtelen írta...

Márciusban nem volt poszt. Minden OK?

Névtelen írta...

Hiányzol Mami :)

Minden rendben?

Joci

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...