2021. december 21., kedd

Szössz

 Akartam írni sms-t az embernek, hogy mikor jön, hogy legyen a vacsora erre pont rámcsörgött…

- Heló épp most gondoltam rád…

- … és? Jó volt?

                                                         —————-   o   ——————

Kedvenc ápolónőm a melóban egész reggel morgott és panaszkodott. Egy darabig kényszerdetten hallgattam, de egy idő után nem bírtam tovább, amúgy is tök elegem van és a fejem felrobban már tényleg ezen a héten.

- Neisha, most vagy abbahagyod a panaszkodást, vagy elmész a főnökhöz és neki mondod…

Rámnézett a szelíd tekintetével, értetlenül:

- Én nem panaszkodom… csak kifejezem a gondolataimat…





2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jól vagytok?

Mami írta...

Borzasztó elfoglaltan, de már látszik az alagút vége.

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...