2012. augusztus 14., kedd

Szössz

...avagy a magyar citrom mindenfelé elgurul (ahogy az a bizonyos gyógyszer is)...

Ülünk az étteremben a gyerekekkel, beszélgetünk:

- Képzeljétek, hogy egy srác beszólt nekem ma a Honfoglalón... -veszi át a szót a legkissebb.
- Tényleg, és mit szólt be?
- ...hát kérdezte tőlem, honnan vagyok? Mondtam neki Angliából.../na ebből már sejtettünk valamit/
- és?
- ...azt mondta, hogy áruló vagyok, és hogy tisztelnem kéne a hazámat, meg valami FITNESsZ-t...



Egy kicsit most nem megyünk az olcókínaiba.
Nem viselkedtünk meggyőzően normális családként...én konkrétan kiköptem a tányérra az ananászost, és kishíjján lélegeztetni kellett a férjemet.

7 megjegyzés:

Christine írta...

Sajnálom hogy ti is igy jártatok! Az én gyerekem is belefutott már ilyenekbe. Sajnos egyre többen vallják ezt a nézetet. A neten meg ugye könnyű köpködni ismeretlenül. Fiam rendszeresen játszik online és már nem igazán reklámozza hogy ő magyar, mert annyi rosszindulat és gyűlölet szakad rá hogy inkább köszöni nem kér belőle.

Mami írta...

...nem törődünk ilyen dolgokkal...de nem tudtuk abbahagyni a nevetést, hogy a FIDESZ helyett FITNESZT mondott - valahogy így a jó, hogy a gyerekeknek ezek a dolgok semmit nem jelentenek.

Ziebi írta...

Hát no komment.
Inkább elmegyek és káromkodok egy sort magamban.

runaway írta...

Hát erre aztán nehéz mit mondani azon kívül, hogy érthető, hogy miért megy el innen az ember...

AtonHotep írta...

LOOOOOOLLLL,,,, ez a fitnessz ez nagyon ütött most ebben a formában!! :DDDDDDDD

Névtelen írta...

Az egyik kedvenc sztorim! :))

Mami írta...

:D Nekünk is... mindent elmond.

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...