2014. március 3., hétfő

Szössz....report from madhouse

Probably:

Mamó - I would like to watch the paralympic game but I am not sure...Is this the right side?
My colleague- Well they are skiing with no legs...probably this is...


Good start of the day:

My colleague - I had enough
Me - What is the problem?
My colleague - With my section... The woman in 6 want to commit suicide after when she had a cup of tea and watched the BBC news, the man in 8 without any clothes - totally naked - packing his suitcase and ready to go home...his wet pad is stinking on the table...










/ Valószínűleg
- A paralimpiát szeretném nézni, de nem vagyok biztos benne... ez a jó csatorna?
- Hát, ezek láb nélkül síelnek...valószínűleg ez az...

Jól indul a nap
- Elegem van.
- Mi a baj?
- A körzetem...A nő a hatosban öngyilkosságot akar elkövetni, miután megitta a teáját és megnézte a híreket, a pasi a nyolcasban ruha nélkül - totál meztelen - pakolja a bőröndjét és készen áll, hogy hazamenjen... a nedves pelenkája az asztalon bűzölög.../

4 megjegyzés:

Timi írta...

Istenem, de jót nevettem! :D Nekem tegnapelőttről van szöszöm. Mama vitte ki a szemetes zsákot. Beleszórta a kukába, majd utána nézett, és elkezdte átböngészni. Kérdezem, mit csinálsz? Válasz, néz milyen jó dolgokat találtam...

Névtelen írta...

Hej, de ismeros! :)
Szia: Ibolya

zsuzsi írta...

Colleague a munkatars. College az egy suli.
:)))

Mami írta...

Köszi, javítom ;) sose fogok megtanulni rendesen angolul ;))

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...