2014. december 13., szombat


Jut eszembe a kollégáim szerint úgy néztem ki a bulin mint a fiatal Madonna (az énekesnő ;) ).
Szerintem belőlem legalább kettő kitelne, de lehet, hogy három.
Ma meg még úgy se nézek ki mint egy "öregecske" Madonna...
karikatúrájának...
a hatéves másodunokahugom által reprezentált másolata.




Egy erősen idősödő Walter Matthau nyomába se nagyon érek.
Félig már meghaltam, a másik fele projektet szerintem a holnapi délutános műszakom végére teljesítem.
Dagadt szemekkel búcsúzom:


az Öreg Walter







P.S.
A képen velem Lisa.
Igen bazinagy fejem van és nem csak hozzá képest.
Nem hitték a lányok, hogy mekkora és mindenáron a fejemre akarták erőltetni a christmas crackersben fellelhető karácsonyi papírkoronát...
Nem sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...