2016. május 15., vasárnap

Ki gondolkozott már azon legalább egyszer életében, hogy milyen lenne kicsit betörni a tûzjelzô üvegét és megnyomni a gombot?
Vagy például meghúzni a vonaton a vészféket, vagy a buszon azzal a kis eszközzel benyomni az ablaküveget, vagy kioldani a tetôablakot. 
Ezekrôl a dolgokról beszélgettek tegnap a gyerekek, én meg arra gondoltam, nagyon infantilis dolog lenne e letörni ezt a korlátmegszegôs, filozófikus fejtegetést azzal, hogy én Darth Vader robottestén szerettem volna megnyomni a piros gombot ötödikben, mert nem értettem minek kardoznak, ha önmegsemmisítô is van rajta...
...de nem szóltam, csak elmosolyodtam az emlékeimen, mert emlékszem hogy apu fél napig röhögött és azt mondta élmény engem moziba vinni...

1 megjegyzés:

Bóbita írta...

Hát én!Már többször is eljátszottam a gondolattal!

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...