2018. október 9., kedd

jah.. tudom Jedi vagyok de..

...még egy Jedi se tarthat meg egy fél égboltot maga felett és most úgy érzem mázsás súlyként nehezedik rám az élet.

Meglengetem majd a szuperhős jediköpenyem és lerázom az egészet és nem ússzátok meg jövök majd még panaszkodni ide, mert közben eszembe jutott, hogy miért is kezdtem el annak idején ezt az írás dolgot, hát azért, hogy lepakoljam ide a bánatomat és akkor jobb is lett. 

Van nekem továbbá egy angol vőjelöltem aki pontosan tudja mikor kell hirtelenjében beugrania egy ananászos pizzával hozzám (valami tele patája van vagymi) és most azt tolom be az arcomba lelkiismeretfurdalással és fokhagymás majonézzel mártogatva bár a lelkifuritól kissé más az íze, de állom a sarat.

(Terápiás céllal - naná - ) vettem egy kurvaszép és puha mustárszínű kardigánt, hogy up to date legyek az idei őszi divattal és rendeltem egy csillogósos unikornisos  kendőstólát (mert csak), még nem érzem ezek hatását, de nem adom fel.

E hét pénteken szemszuri lesz délután kettőnegyvenötkor.  A legutóbbi scan után (múlt péntek) mindkét szemembe megnyertem már, mert  a jobb szemem előtt is görbül az Amsler rács.

Csak a férj tudja meg a Kriszti. Családnak egy szót se.




8 megjegyzés:

saffron írta...

Olyan régóta olvaslak egy szó nélkül... Most sem tudok semmi olyat mondani, amitől bármi jobb lenne, ami bármit megváltoztatna, aminek ráhatása lenne a dolgokra. Közhelyeket sem durrogtatnék, nem érdemelsz ilyen olcsó bánásmódot. Ezért inkább nem írok semmit, csak gondolatban megszorítom a kezedet.

Mami írta...

Ez pont elég.
Köszönöm.

ókidli írta...

Nagyon szurkolok.régóta olvaslak. Sajnos az én anyukám is kapja ezeket a szurikat és amikor megkapja a szeme is jobb lesz.ugyan csak az egyik szeme lesz jobb,de már annak is örülünk.neki más okból van ez gondja,sokat gondolom rád és szoritok, hogy meggyogyulj🌺

Mami írta...

Hejj.. Most, hogy így vakulgatok, előbújnak a titkos olvasók. Legalábbis ennek azért örülök :)
Köszi.

Sárkány írta...

<3

Judit írta...

Szorítok Neked!🍀🌷

mrs gyrmur írta...

Ja, mert ők nem olvassák a blogot, hahahaha

Mami írta...

Azt mondták nem, de mindegy mer a férjem elszólta magát anyámnak is... beeehh.

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...