2019. február 8., péntek

Mai elmélkedés

Elárulok egy (többek szerint kínos) titkot magamról:

... lebúvárkodtam magamban, hogy mi az oka annak, hogy menthetetlenül imádom a "ZS" kategóriás, názatudósos-földszétnyílós-szőkőáras-sikítozvamenekülős-forgószeles katasztrófafilmeket. (Mondjuk az igényesebbeket is, de abból kevés van.)
Levezeti a sztreccsemet és végtelenül jól szórakozom a baromságain.
A mai műsorra tűztem a
Seattle Superstorm és a  Weather Wars c. filmeket, esetleg jöhet még a Miami Magma ha belefér...



(Természetesen nem vesztegetem kizárólag ezekre az időmet ami drága amúgy, közben főzök, rendet rakok, horgolok, stb. szóval az élet nem áll meg és bámul erre a három négy órára se...)

Délutánra pedig beterveztem a Felhőatlasz-t,  minden mellékes tevékenység nélkül, csak a mozi miatt. Szerintem az a film megéri a figyelmet, de majd utána elválik.

Ha két életem volna, a másikban csak moziznék és olvasnék. Pont.

3 megjegyzés:

Np írta...

Itt van (szó szerint) ez a Threads c. film. Elég katasztrófás az előzetese szerint, viszont garantáltan nem fogsz neevetgélni. Írd meg, ha megnézted.

Mami írta...

Ok. Kösz az ajánlást.

Tündibündi írta...

Geostorm Gerard Butler-rel! ;-)

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...