2020. április 3., péntek

... hát gyerekek jól látjátok a dolgot...
... be vagyunk ide zárva... meg esett is...

Az Olívia a konyhában dolgozik - telefonos ügyfélszolgálat - a konyhaajtó napközben csukva. Én a nappaliban az ölemben a laptoppal csinálom amit tudok, néha telefonon vagyok néha be kell ugranom a melóhelyre (szerencsére kettő perc gyalog). Tami a gyógyszertárból minden nap hulla fáradtan jön haza, halál ami ott van. Balikámék bezártak, ő kényszerpihenőn van itthon.

A maradék időben próbálunk egymással együtt élni. Ebben sokat segít, hogy szeretjük egymást.
Nem tudom elképzelni, milyen úgy összezárva lenni, hogy pl valakik már válásközeli állapotban vannak.

Nekem az íráshoz csend kellene és én már nem voltam csendben egy hónapja. Ha nem MINDENKI van ithon akkor is VALAKI itthon van és amikor az a VALAKI elmegy akkor VALAKI megjön.
Spektrumom teljes hosszában és széltében próbálom kontrollálni, hogy NE kapjak agybajt a tévétől, diznitől, zenebonától, miközben MINDIG megy vagy a mosógép, vagy a páraelszívó, vagy a mikró, szárító, hajszárító VALAMI.
VALAKI mindig kukoricát pattogtat, mos, tojást süt, ruhát szárít, x-boxozik vagy mittomén. VALAKI mindig használja a wifis füllhallgatót, amikor a másik nézi a tévében a megszűnt vasútvonalakról szóló videocsatornát.
Ha próbálok olvasni, valakinek közlendője támad, ha bármilyen esély van arra, hogy valaki kérdez valamit úgy számolósat horgolni is esélytelen.

Anyám és öcsém kilencven százalék, hogy nem jönnek május másodikán, és nem láttam anyut hát majdnem három éve...
Lehet, hogy a májusi friss unokánkat se fogjuk látni egy jódarabig, és még a jövő zenéje, hogy a szepemberre tervezett hazautat a még egy friss unokáért és a meglévő kettőért meg tudjuk e ejteni... én párizsért már rég nem nyafizok, sőt semmiért se. Örülnék csak inkább ha mindenki  ahogy most rendben van úgy rendben is marad és ennyi.

Az okok, amiért még nem nyírtuk ki egymást:
Szépen megcsináljuk a műszakunkat, addig a férj elugrik bevásárolni, vagy segíteni valakinek - mindig van kinek. Tévét néz fülhallgatóval, vagy zenél.
Aztán ha lejár a melóidő, általában együtt főzünk valamit, együtt eszünk. Vettünk új pakli franciakártyát, letöltöttük a buliappot és jókat röhögünk. Beszélünk a családdal skypeon, a lányok minden nap csoporthívásban vinnyognak fent a szobában.
Várom hátha ASOS - ba vagy GEORGE- ba jönnek valami jó tavaszi cuccok ha már van ilyen Blue Light Card-om és jósok kedvezmény van rája, főleg most, hogy ilyen népszerűek lettünk mi első vonalas dolgozók.
Horgoltam nem számolósat, terápiásvásároltam, majd pedig a férj terápiásvásárolt nekem (egy elefántos inget, (a zarás leopárdos-tigrises testvérét, már alkudoztam napok óta rá ebayen, de még mindig foghúzós volt az összeg, amíg én gondolkoztam ő megvette - gondolom cserébe nem basztathatok senkit a kussal), szóval visszahúzódva a magam világába örülök csak és várom ennek az őrületnek a végét...

... amikor majd megint kiülhetünk a Breakwater teraszra, sétálhatunk a tengerben, kompozhatunk, autózhatunk végig a nemzeti parkon, ihatunk teát a rózsabisztróban lent Cockingtonban.
Hiányoznak a Krisztiék is, meg amúgy a napi rutin élet.
Addig is kimegyünk tapsolni csütörtökön esténként, horgolok nem számolóst, a férj kivégzi a diznicsatornáját, az Olívia kinézi az összes sorozatot a Tami kialussza magát. Nóri már csak egy hónapot főzögeti a gyereket, utolsó hónapos bálna. Ő is szegényke bezárva, a vásárlást mi szoktuk intézni neki.

Zsófiék otthon együtt, szerencsére a Tomi tud otthonról dolgozni mer ő ilyen programtesztelő program tesztelő programokat ír meg tesztel vagy valami ilyesmi :)))

Nem mondom, hogy néha nem borul ki valaki valami apróságon, de valaki helyrerakja vagy jól kiröhögjük.
Még csak egyszer sírtam. Az nem kis teljesítmény.



Most gyorsan írtam ezt is, mert a férj elment Buscopanért a Tami gyógyszertárába mer a másik gyeröknek kiújult a kólikája (tavaly epeműtéte volt). Amúgy High School Musical slágereket hallgat mellettem ami elég idegesítő, (de már  nagyot fejlődött az a képzeletbeli buborék amit magam köré növesztettem) és a szárítógép is megy.... de nem csesztetem mert csinált nekem scrambled egg on toast-ot meg teát... nah, most még énekelni is elkezdett...

Nyolcadszor próbálom átolvasni amit írtam, de a férj közben hazaérve,  délafrikával telefonált épp  - dixon ügyfélszolgálat - és minden mozzanatában elmagyarázza most nekem, hogy miért hülye ott mindenki...
szóval bocsi ha valami értelmetlen vagy félreütés van vagy mittomén....
hozott nekem kávét.... most ukulelét néz a fészbukkvideosávon...


Pusszpá és kitartást 
Róza



Nagyon örülök azért, hogy kettő embernek is hiányoztam 
xxxxx

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülök, hogy a lehetőségekhez képest jól vagytok :)
Másnak is hiányzol, csak mi reklamálunk is ;)

Joci

Mami írta...

Stay safe ahogy mondi az angol.
Orulet, hogy milyen lett ez az ev, en szerintem berugok ha vege
Koszonom hogy olvasol

Névtelen írta...

Nem csak kettőnek hiányoztál, de én olyan szűkszavú vagyok, Meg nem is panaszkodok sose. És még a türelem is nagy erényem.

Ráadásul füllenteni is ritkán szoktam:) Esténként végig kattintom a kedvenc blogjaimat, és csak magamban kesergek, ha sehol nincs újság.

Különben én nem értem ezt a karanténiszonyt. Hétvégéán mindenki kibírja a családját, meg szabdság alatt. Nyugdíjasokról sem jön hír, hogy összezárva meggyilkolják egymást. Akkor ez a kényszerszbadság (a kevés fizetésen kívül) miért fáj?

Uff. Zsuzsi beszéltem.

Mami írta...

Alapjában véve nem azért mert nem tudjuk elviselni egymást, mert jól elvagyunk - kivéve hogy tényleg hiányzik a csend.
A karanténiszonyunk azért van mert mi nagyon szeretünk étterembe, tengerpartra, nemzeti parkba járni, erdőben tó körül sétafikálni, autózni stb. És naná, hogy a gyönyörű idő is ezzel a hülye maradjotthonnal érkezett.
Itthon lenni alapjában szeretünk, csak ez a kényszer helyhez kötöttség szörnyű egy idő után. Tavaly Ilyenkor mi már a Krisztivel a parton dumáltunk, meg mentünk Pimmset inni teraszra, vagy a férjjel jártuk a carbootsot. Ez a baj, nem az itthonlevés.
Mindezt pl nekem türelmes horgolónak egy olyan férjjel, aki kb. tiz percet se tud a segéén ülni. Szóval eléggé nagy hős mert elég jól bírja... még...

Christine írta...

Pont tegnap gondoltam rád, hogy rég nem írtál. Erre ma reggel nézem a bloglistát és tessék. :) Örülök, hogy jól vagytok!

Névtelen írta...

Nekem is hiányoztál, csak nem mertem írni.... nemtomiért...
Jó volt végre "hallani a hangod" és örülök, hogy jól vagytok! ;)

Zsugalla

L.Gabi írta...

Én is hiányoltalak, de igazság szerint csak Krisztit kérdeztem, hogy ugye minden rendben nálatok, mert vele szoktam olykor beszélgetni.
Igen, ez a nem mehetsz sehova elég nehéz. De azt mondom, hogy csak azért is végig csináljuk!
Vigyázzatok magatokra.
Gabi

mrs gyrmur írta...

Nálunk is ketten olvasunk, csak ugye nem panaszkodunk. Gondoltuk, hogy legalább annyira vagy elfoglalva, mint mi, úgyhogy eszünkbe sem jutott úgymond számonkérni, hogy miért nem írsz. Örülünk, hogy jól vagytok mindannyian, vigyázzatok magatokra!

Kriszta írta...

Látod, mennyi jólnevelt olvasód van!? Én is benézek Hozzád 2-3 naponta és tudom, ha tudnál, írnál. De a lényeg, hogy jól vagytok :) a tengerpart meg megvár, kitartás! ❤️🌈 Kriszta

Névtelen írta...

Sajnos nem vagyok jól nevelt vagy jólnevelt és türelmes, ( és robot sem vagyok) de örülök a híreknek :P puszi: Joci

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...