2010. december 6., hétfő

Ejszakai melo

Fiam szuletett az ejjel, (lezavartam a kilenc honapot egy ejszaka alatt) Balazs lett a neve. Sajnos nem tudtam sokaig vele lenni, mert Tudjukki elrabolta,  es az o testeben akart visszaterni, hogy rombolhasson es pusztithasson, oldokolhessen tovabb.

Sokadmagammal Voldemortot uldoztem fel ejszaka egy alagutban, (vagy banyaban) repkedve, majd gerendakhoz kotozott kotelgubanc-csapdat allitva neki megfogtuk, (mikozben a Dementorok majdnem megettek minket,) es a varos alatti csatornahalozatba zartuk be. Most is ott van. (Mondjuk nem tudom mit szolna a Council a tudna.)
Bazsikat megtalaltuk egy oriasi pottyos gomba alatt, es megmentettuk. (Alice csodaorszagban effekt - nem tudom...idekeveredhetett valahogy.)

A repkedes utan a buszmegalloban szepen megvartuk a torbayi 12-est, es hazajottunk. (Azt mar nem is kell mondanom ugye, hogy a sofornel az ablakban rasztafrizuras, zsugoritott benszulottkoponyak beszelgettek.)

A kovetkeztetes helyes: Alvas elott Spagetti Bolognese jol bevacsoralasa kozben - csaladilag - Harry legujabb kalandjait kovettuk nyomon ujra. 

Azert arra kivancsi lennek, minthogy hiszek az almok kifejezoerejeben, valamint abban, hogy valamifele tudatalatti jelentessel birnak, akkor ebbol mit fogok levonni hosszas gondolkodas utan. Eredmeny meg nincsen.

3 megjegyzés:

AtonHotep írta...

Ez hatamas volt! :D Még így kivonatolva is. :D
Én is akartam volna már a napokban egy postot a blogomba "Álomfejtők rémálma" címszóval és egy-két részletet ragadtam volna ki közelmúltbeli érdekességeimből... :D

AtonHotep írta...

...ezen felbuzdulva lehet, hogy hamarost meg is teszem..... :D

Mami írta...

Kivancsian varom :D .
Szeretnek azzal a tudattal elni, hogy nem csak en eszem megy el ejjelente.

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...