2015. április 17., péntek

Mai elmélkedés

Ha hiszitek ha nem néhány lerágott almaszár az én éjjeliszekrényemen annak a bizonyítéka, hogy az iPad-om paráználkodik a férjemmel amíg nem vagyok itthon.

A férj aszonta "bazzeg miss Marple elmehet a búsba"...
szerintem meg Poirot is, mert még most se tudom honnan tudta a jelszavamat?


Jah! De! 
Mondtam már, hogy egyszerű vagyok mint a faék?


/Továbbvezetve a nyomozati szálat: a férj mellett rohadt egyszerű CSI-t játszani annyira rendetlen. A kocsiba beülve mellé délután simán megmondom hol ebédelt és mit...
Mondtam is neki, ha egyszer el akar tenni láb alól inkább bízzon meg valakit, mert azt a bizonyítékorgiát amit maga után hagyna - Horatio még vizsgafeladatnak se adná fel./

3 megjegyzés:

Willow írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Willow írta...

Kedves Roza mami!
Berasálok a stílusán! Immmmádom! Most megyek és jól elolvasom végig! :)

Mami írta...

Kedves Willow!
Köszönöm.
Üdv a fedélzeten!

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...