2015. április 8., szerda

Szössz

Hűvös reggel az autóban

- Uhhh, fázik a lábam ebben a hülye egyenruhában...toljál nekem egy kis meleg szelet rá...
- Most jó?
- Jó.
- Vesemelegítőt (ülésfűtést) is kérsz? Most akciós...
- Oh... Azt hittem azt tojásfőzőnek hívják...
- Nos... erről a te esetedben nem beszélhetünk ugyebár. Nézzük mi jöhet még szóba? Csirkekeltető, nem az nem jó, te már nem vagy csirke az öreg tyúkok meg nem kelnek sehova... 
- Öreg tyúk a nénikéd ... TATA... borotválkozni nem kéne már? 
- Minek? Megint divat a szakáll...
- Ja, az értelmiségi fiatalok körében...
- A muffal kéne valamit kezdeni...
- ???
- Valami olyan nevet keresni ami ezzel függ össze, mert a muff amúgy is melegít.. őőő mármint a kezeket.
- Öreganyámnak volt ilyen ágymelegítője, az is ilyen érzés volt. Néha bemásztam mellé az ágyba mikor gyerek voltam emlékszem, a papa mindig azzal ugratta mikor szekálta a mama, hogy kiveszi a biztosítékot az ágymelegítőből... akkor még nem értettem. Na jónapot, háromra várlak.
- OK. Addig gondolkozom...
- Feltétlen... 

Nincsenek megjegyzések:

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...