2015. október 23., péntek

Királylány

Egy Rapunzelt kértek tőlem.
Miközben kerestem a mintát, olyan horgolt hercegnők jöttek néha szembe, hogy komolyan elcsodálkoztam.
Az én fejemben egészen más Rapunzel létezett.
Nem is az a gondom, hogy ezek ne lennének szerethetőek vagy aranyosak valakinek.
Valakinek biztos... és szemét vagyok, mert valaki őket is biztosan nagy szeretettel készítette. Bevállalom, hogy nem leszek szimpi, de én jókat derültem a fejemben megjelenő gondolatokon.
Persze ezek eléggé a szélsőségek (amellett, hogy rém jópofák), meg azért voltak nagyon szépek is, de valahogy mégsem találtam rá az igazira...



Nem akartam olyat, aminek a feje hasonló alakú mint a serpenyője...

Olyat sem amelyiknek ennyire ijedt a tekintete...

Olyat se nagyon szerettem volna amelyik legalább annyira szereti a fánkot mint én,



meg őt sem aki Jabba egyik felesége...


Aztán még az is a listámon volt, hogy ne egy szexuális segédeszközhöz hasonlítson...

meg ne érezzem, hogy szuggesszió alatt állok...






és örülnék, ha nem Fekete Lacira emlékeztetne...
.

Tehát magamnak kellett kitalálnom. Horgoltam, visszabontottam, és megint. 
Megközelítőleg olyan lett amilyet akartam:





Egy négyéves autista kislányé lesz, aki odavan Rapunzelért.
Remélem szeretni fogja, mert nehezen váltam meg tőle.




4 megjegyzés:

mrs gyrmur írta...

Azt, mikor először láttam, nem gondoltam, h ekkora vajúdás előzte meg, de a haját már akkor is megcsodáltam, csak nem adtam neki hangot! Szóval csuda ügyes vagy, nagyon szép lett!

Bóbita írta...

Ezek a Rapu ... valamik egészen randák és ijesztőek. A tied a legjobb, bár egy kicsit tedd mosolygóssá. Az öröm, a mosoly bennünk visszhangra talál. Az autista kislányra pláne ráférne. :)

Névtelen írta...

Te jó ég!!! Gyönyörű lett!!! Nagyon-nagyon tehetséges vagy! :D (Zsu)

Sipos Éva írta...

Amikor az "ijedt tekintetu" babanal hangosan felnyihogtam , a ferj megijedt es rosszalloan nezett ram, hogy mivanmaaa? de amikor megmutattam neki o is rohogott.

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...