2015. december 23., szerda


Gondoltam idén elmarad a karácsony nálunk...vagy legalábbis elhalasztjuk.
Tegnap reggel a lengyelboltból sikerült elhoznunk az utolsó néhány kiló savanyúkáposzta egységét (bár már ott sem volt parkoló), aztán húst már nem sikerült szerezni hozzá mert a supermarketnél már az autónak sem találtunk helyet. 
Beálltunk a marksandsparks elé átgyalogoltunk, eláztunk, de feleslegesen, mert egy darab toligás kosár sem volt sehol... No mindegy legalább bekaptunk egy levest a kis áruházi étteremben. 
Az ekkorra már erősen fingszagú autóban ültünk még egy további órát, mert el kellett elintézni még néhány fontosat, plusz még nekem be kellett ugranom a munkahelyemre is meginni két forralt bort, kicsit bájologni, meg felvenni a pulykapénzem. 
A főnök tök meg van bolondulva, kiosztotta az ünnepek alatt viselendő hajpántokat - nekem idén rénszarvasszarv jutott bakker... Asszem fusiba lecserélem, megvan még a tavalyi idióta angyalkásos, de muszáj valamit feltennem mert rá fog kérdezni, mint óvodás a vadgesztenyékre...
A férj ezalatt további dolgokkal (kábel, posta, mittudomén) foglalatoskodott, aztán míg vártam rá megint szarrá áztam.
Akkor irány haza, átöltözés, újra kocsiba ülés. Valami két laptopot kidobtunk két háznál aztán felvettük az Oliviát aki nem tudom honnan jött. 
Elugrottunk a férj melóhelyére valami dvd lejátszót venni a gyerek valami haverjának, mert az nem tudott elszakadni otthonról vagymi...
Bementünk a B&Q-ba (kb. Praktiker) nekem kerítés- vagy kötöződrótot venni ( babafej rögzítés céljából ) és még egy újabb Orchideának sem tudtam ellenállni (tök szép sötét bordóslila és fehér a közepe). Akkor megint eláztunk kicsit kétszer, mert az áruház túlsó felén volt csak nyitva a kapu, nem ott ahová álltunk.
Újra tettünk egy próbát a kajalistával, ezúttal volt parkolóhely meg kosár is, de így is megharcoltunk minden kacsacombért igazából...
Amíg a kocsiba pakoltunk már fel se vettük, hogy mindannyian megint csuromvizesek vagyunk.
Ez a tél ilyen lett, langyos idő, de minden folyton vizes. Akkor is ha nem esik, nagy, nehéz párafelhő jön a tengertől attól is átnedvesedsz....najó ez hülyén hangzik...
Víz, víz mindenütt. Elképzelem milyen csudaszép lesz a tavasz, ennyi víztől még a fakorlát is kivirágzik. Mellékszál: El is határoztam, hogy a hajamat még rövidebbre vágom, mert a mai két hajszárítással se nézek ki sehogyse.


Este a kanapémban azon filóztam, kínai take away-t még sose láttam zárva, jövőre lehet azt kéne karikor. Kb ugyanaz mint a töltött káposzta, mert a múlkor rendelt két személlyes adagot is öten ettük két napig.

Imádom a karácsonyt.
"Világbékét és cuki szandálokat" /Bödőcs/
Na de komolyan: legyetek jók amennyire csak tudtok, akkor majd változik a világ.
Ha nem, legalább tiszta lesz a lelkiismeretetek.


4 megjegyzés:

Bóbita írta...

Voltál ma, a nagy leárazós vásárban? harisnyákat egyebet venni?

Mami írta...

Nem, de a lányok elmentek, és jól elköltöttek egy csomó pénzt - jó mondjuk a nagyrészét a karira kapott ajándékkártya fedezte...
Csak a konyha belsejét láttam ma, de holnap csak felteszem a lábam és pihizek... Ezredszerre is meghallgatom a Disturbed-től a Sound of Silence-et. Kicsit promózom, és beleírtam a végrendeletembe is, hogy ez szóljon lécci amikor leeresztenek a gödörbe...

zsuzsi írta...

Hazhozszallitas nem jatszik? Sztem karacsonykor eletmento.
Vagy elorendelni a hentesnel. Vmikor oktoberben kitalaltuk a libacombot, azt boltban ugysem kapni, a kert napra megerkezett a falunkbeli henteshez, az tartogatta a fagyasztojaban, amig vegre el nem mentunk erte (nalunk sem megy soha semmi terv szeint), finom volt. Zoldseget hazhozszallittattam, par aprosagert elkuldtem a gyereket, addig se a gep elott ul a szunetben.

Mami írta...

Minden héten házhoz rendelem a kaját. Sajnos az már tavaly kiderült, karácsony hetében nem nagyon szállítanak. Amit lehetett megvettük külön - zöldséges, lengyelbolt, stb. De mindeképp kellett nagyban is vásárolni.
Előbb nem tudok rendelni pl. két heti adagot, mert annyi nem fér el sem a fagyasztóban sem a hűtőben.
Szóval muszáj volt elmenni.

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...