2017. április 2., vasárnap

Mai elmélkedés Szösszel

- Hol van a szemüvegem?
- A tokjááábann???
- Miért?
- ??? Olyan kupi volt ott az asztalodon, muszáj volt már rendet raknom, nem szeretem nézni...
- Nem is volt kupi. Minden ami itt volt arra szükségem volt. Most semmit se fogok megtalálni.
- Segítek. A távirányítót a töltőjére tettem, a vonalas telefont a bázisállomására. A billentyűzeteid ott vannak a nyomtató mellett. A szemüveged a tokjában mint azt már említettem. Az ipadodat ott hagytam az asztalon. A kábelek a kábelesdobozban, a memóriakártyák és pendrive-ok a kistálcán amit neked raktam oda a kis szaroknak. A két üres poharat, a tányért, a kést, kólásüveget, pattogatottkukoricás zacskót, üres tépett borítékokat és az almaszárakat visszatehetem ha gondolod.
- .... többet nem veszek nőt feleségül...


- Mit csinálsz a pólóimmal??
- Összekeverem őket.
- A szekrényben???
- Igen. Hogy egyformán kopjanak. Mindig csak a felső hármat használod. Külömben is mit pattogsz, majdnem mind StarWars-os.
- Komolyan csodálkozom, hogy tudsz ilyen idegesítő alapossággal figyelni mindenre, de bezzeg a gatyagombomat még mindig nem varrtad fel...

Megint elgondolkoztam, piszok jó humorérzéke lehet a teremtő erőnek ha így egymás mellé rendelte a férfit és a nőt.
Bakker.


5 megjegyzés:

Sárkány írta...

Ez tisztára úgy hangzott, mint nálunk egy íróasztal rendrakás utáni beszélgetés... :D

Névtelen írta...

Újraolvastam a blog elejét, meg a közepét kicsit és az jutott eszembe, hogy brit alattvalók vagytok-e már, vagy a brexit miatt, vagy annak ellenére már/még nem?

Mami írta...

Még nem.
Mindig más van előbb terítéken.
Most kocsit váltanánk, meg spórolunk ház, vagy lakásvásárlásra.
Ez az amaz... de jó lenne megcsinálni, csak sajnáljuk rá a pénzt... De szerintem nem ússzuk meg. Mindenképpen meg kellene már játszani.

Névtelen írta...

A brexitig le kellene zongorázni, nehogy utána már nemkívánatos személyek legyetek...:)

Mami írta...

Nem tartok ilyesmitől. Ha mást nem, azt megtanultam itt a szigeten, hogy visszafelé nem szokás intézkedni.

Most pl. beszüntették egy sor támogatást - áprilistól a gyerekek után csak két gyerekig járnak. Szóval akinek április előtt születik meg az akárhányadik az kapja akinek utána az nem. És akinek addig három-négy-öt gyereke volt/van az továbbra is kapja, de semelyik további gyerek után nem.

Kicsi az esély, hogy ne legyen igazam, komolyan. Nem divat a jog földbe tiprása errefelé. És egyáltalán nem olyan hülyék mint azt sokan gondolják. Ők is tudják, hogy ha hazazavarnák a lengyeleket magyarokat összeomlana a vendéglátás, az egészségügy, az építőipar, csomó gyár, IT, hát bakker sokminden.
Ez itt egy kis délangliai porfészek, de van olyan ápolási otthon ahol szinte csak lengyelek, spanyolok meg románok dolgoznak.

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...