2019. november 19., kedd

Elmondom mi van.




Az van, hogy rohadtul megbántódtam és nem tudom még azt se, hogy jogosan vagy nem. Nem tudom bántottam e őt szóval vagy tettel a múltban, hogy most ennyire visszabánt ez az  egész. Egy ideje folyamatosan bántódom, de tegnap kicsit arculcsapott megint. Azt tudom, hogy szándékosan biztosan nem tettem semmit se, sőt. Inkább mindig segíteni akartam és segítettem (segítettünk a családommal és egy jóbaráttal együtt) is évekkel ezelőtt elég sokat.  Anyagilag és lelkileg is. Sosem kértem semmit sem ... jó  ez mondjuk nem teljesen igaz egyszer kértünk egy apró szivességet, de az is vissza lett utasítva, elfogadtuk és továbbléptünk, megoldottuk egyedül.
Valahogy mégsem úgy sültek el a dolgok ahogyan kellett volna.
Nem vagyok az a típus aki azért tesz valamit, mert hálát vár érte. Egyáltalán semmit se várok senkitől se, sőt meg is szoktam lepődni amikor valaki kedveskedik nekem vagy gondol rám. Sokszor előfordul, hogy nehezen is kezelem ha valaki kedves velem. Örömöt kimutatni is meg kellett tanulnom.
Ennek az ellenkezőjét viszont még inkább nem tudom hova tenni... az érdektelenséget és a közönyt olyan mértékben veszem bántásnak, olyan mértékben esik rosszul, hogy napokra hazavágja a hangulatomat. Mélázom. Gondolkozom. Töprengek. Visszapörgetek. Nyúlok a telefonhoz... aztán mégsem...
...és nem értem. Miért nem lehet megmondani? Miért nem lehet idecseszni az arcomba, hogy miafing van?
Elég nehéz így ezt leszarni, de megpróbálom. Elég sok van már betemetve itt. Melléfér még ez is.


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sajnos ennyiből nem lehet eldönteni, hogy " és nem tudom még azt se, hogy jogosan vagy nem."
Név nélkül nem lehetne részletezni?
Zs.

Ez a captcha-ellenőrzés elég szarul működik!

Mami írta...

Nemtom hogyan kell a kapcsát kicsinálni innen, de megpróbálom.
Név nélkül: nem tudom írtam e mondtam e olyat amin megsértődhetett, nem hiszem. Sose írtam olyat amit amúgy nem mondtam, szerintem, de lehet hogy ő nem így gondolja. Amit írtam-írok vállalom, sose festettem szebbre senki kedvéért.
Azt gondolom, hogy olyanon sértődött meg amit amúgy szemébe is elmondtam, ugyan nem a világ előtt. Viszont mivel őt senki se ismeri, nem tudom mit kellett volna szépíteni egyébként. Mindegy mostmár.
Csak eléggé bánt. Ez van. Megszokom.

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...