2019. november 23., szombat

Update

Kontakt lencse már nem megoldható, legalábbis jó látáshoz nem. Ez már aztat jelenti, hogy végleg szemüveges maradok. A Bali aszonta “nemtom mit kell nyafogni, tök jól áll a szemüveg, öltöztet és csinos, én pl. jobban szeretem ha rajtad van”. 

...hát én annyira nem, de mindegy. 


Szóval rácskorrekciós-cilinderes-vékonyított-verifokális szemüge lesz és plusz egy napszemcsi ugyanilyen.  Télpapó  hozza  mert hatodikára lesz kész és egy vagyonba került, de a Bali egy pissz nélkül kifizette. 


#nagyonvárom 

3 megjegyzés:

Bóbita írta...

Mi kell ennél több? Szeret a férjed, nagyon!

mrs gyrmur írta...

vagy másfél éve én is megpróbáltam a lencsét, nem jött be egyáltalán. A lányom meg boldogan hordja, semmi baja vele. Nekem varifokális kellett volna, de az a megoldás nem nagyon működött nekem. Messzire úgyahogy jól láttam, de közelre sehogysem. Úgyhogy visszatértem a szemüveghez.
Jó is az, ha a szemüveg öltöztet :)

Mami írta...

Ez van. Majd megszokom.
Csinosat választottam szerintem. MAJmeglássuk, csinálok fotót.

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...