2014. április 15., kedd

Itt ülök azzal a frizurával, amire a férj csak annyit reagál reggelente: tutujitúúú.
Nagyjából úgy éreztem magam az utóbbi napokban, mint akit egy bazi husánggal elvertek, ezzel mindent el is mondtam az elmúlt két hetemről.
Tegnap viszont a Bali szabadnapos volt, én háromkor a melót letettem és nekiindultunk a tengerpartnak a két "maradék" csemeténkkel. Végigkabrióztunk "A Öbölön" le egészen Brixham kavicsos kispartjáig, a Breakwater csendes teraszán salátáztunk, teáztunk és mint a gyíkok szívtuk magunkba a meleg tavaszi napot...
...eközben rémülten néztem a szezonnyitó négyévesek önfeledt fürdőzését.
Ezt az áprilisi látványt asszem sose fogom megszokni.

Hazafelé a napsütésben, nyitott autóban utazva arra gondoltam, az ilyen délutánokért jötünk ide.

Nincsenek megjegyzések:

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...