2015. szeptember 11., péntek

Szössz

Van nekünk egy nagyon morcos mamánk. Már a kilencvenet veri, de olyan mérges tud lenni, mint egy tinédzser.
Folyton zúgolódik, pattog. Azokon a napokon senkit se akar a szobájában látni, még az ágyat se tehetjük rendbe, nemhogy esetleg rávegyük a fürdésre. Ha egy kis húgyúti fertőzés is bejátszik, akkor az átlagnál még agresszívabb, zavarodottabb.

A főnököm kérdezi tőlem ma:


- Would you tell me how did you get that urine sample from Edith yesterday?
She was furious all day. She kicked everybody out from her room. She does not even took her medicines.
- I cheated. I made her lough first and then she did the sample.
- ???...
- I put a pot in her toilet and I told her "Make a wee for me Edith. Dr Ferney wants to know if you are pregnant."

(- You are the bloody Jolly Joker, are you?)

(- Megmondanád hogy tudtál tegnap vizeletmintát venni Edithtől? Dühödt volt egész nap. Mindenkit kirúgott a szobájából, még a gyógyszereit se vette be.
- Csaltam. Előbb megnevettettem, aztán adott mintát.
- ???
- Betettem az edényt a klotyójába és mondtam neki "pisilj nekem Edith, Dr Ferney tudni akarja terhes vagy e.

-Francos Jolly Joker vagy te, igaz e?)

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...