2022. december 5., hétfő

Jóvanmána

 Annyira sűrű az élet most, de nem keresek mentséget. Nem volt kedvem írni, néha kell egy kis alkotói szabadság.

Bocsánatot kérek azoktól, akik rendszeresen idelátogatnak és várják az új híreket, vagy csak néha egy bejelentkezést.

Mostanra beérett, hogy megint irogatnom kell. A hülye email is amúgy megint spambe tett mindent, úghogy nem is vettem észre, hogy a legutóbbi poszthoz egyáltalán jött hozzászólás. 

Azt is gondoltam, hogy jó is, senkinek sem hiányzom, legalább nincsen lelkifurkám mert nem  írok… aztán elmentem a spam mappába ma,  mert nem jött meg egy újabb “virágosruha” rendelés visszaigazolása, és látom ám, hogy “aggasztó ez a csend”, jövök ide,, hát itten meg olvasom, hogy legalább a hozzászólásokhoz írhatnék…

Tényleg bocs. Eléggé egocentrikusan csak magammal foglalkoztam az elmúlt egy évben. Azt a nagyon kevés szabadidőmet ami volt próbáltam teljes kikapcsolással tölteni. Szó szerint ezen a nyáron a tengert nem láttam, pedig itt lakok tíz percre a parttól.

Vasárnap be kell fejeznünk a falfestést, de szombaton reggel a kutyáshenyélős teázós időt beáldozom, és írok egy helyzetjelentést, aztán majd meglátom, hogyan tovább.

Addig is itt vagyok csíkosban, az unokatesóm szerint gyönyörűen és anyósom szerint fiatalon.

Aki még itt, annak köszönöm.




8 megjegyzés:

ókidli írta...

Kedves MAriann!


Örülök, hogy újra hallok Rólad, nekem hiányoztak az írásaidat. Remélem jól vagy és újra írsz majd :) Nagyon boldog karácsonyt kívánok Neked és a családodnak.

Üdv, Ildikó

Évica írta...

De jó, hogy hírt adtál magadról! Várjuk a helyzetjelentést!

gameover írta...

Öröm, hogy újra köztünk vagy!
Köszönöm!

Névtelen írta...

Először is, örülök, hogy látlak! Másodszor is, nagyon csinos vagy! Harmadszor is, te fogytál???

Mami írta...

En is orulok
Koszonom
Hat te nem tudod, hogy mindenki ehezik angliaba?
Komolyan beszelve: ja, de meg nem eleget. A projekt iden tavaszig zarult volna le, de asszem mar csak jovo tavasz lesz belole…

Kriszta írta...

Sziaaaa!!! Nagyon vártalak már :) és szép is vagy meg fiatal is és nagyon jó újra látni-hallani! ❤

L.Gabi írta...

De jó! Azé máskor ne tessen ilyen hoszú szünetet tartani, kéretik szépen!

Gabi

Névtelen írta...

Na végre! Mámmeg én nem figyeltem, oszt a december elejit csak február közepén olvasom!
De legalább most lette egy kis olvasnivalóm!

Kissé megkésetten üdvözöllek ismét saját oldaladon :D Zsu

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...