2014. május 7., szerda

Egy termékeny nap margójára

Tegnap nyitottuk volna az ajtókat a látogatók előtt, erre reggel lett egy újabb fertőzöttünk. 
Kezdtünk mindent előlről. Műanyagkötény, gumikesztyű, szájmaszk, miegymás. Ha ezekhez hozzáadjuk a harisnyát, meg a vastag egyenruhát, akkor el lehet képzelni, hogy kb. úgy érzem magam mikor dolgozom, mint a rizs amikor a zacskóban fő. I am boiling in the bag. 
Megjött végre postán a nyári fehér melóscipőm (télen fekete cipő kell harisnyával, nyáron fehér cipő anélkül), úgyhogy holnap végre kimehetek az udvarra és körbetáncolhatom a lángoló harisnyáimat.

Tegnap és ma szabadnapos vagyok, de a vészhelyzetre tekintettel tegnap behívtak. Már három hete, hogy csak heti egy szabadnapom jut, e héten a mai volt az.
Felvarrtam a séfünk új gatyáját, megvarrtam a Nórilányunk munkatársának a szakadt dzsekijét. 
(Mellékesen jegyzem meg, hogy elképesztő micsoda trehány munkákat adnak el márkás ruhanemű címen. A karjánál volt szakadt, mindkét oldalon, hogy megjavítsam ki kellett bontanom a bélést. Sem a bélés, sem az anyag nem volt eltisztázva, összevarrva is csak hosszú laza öltésekkel. Tehát végigmentem az összes varráson mégegyszer és letisztáztam, minthogy feleslegesen csináltam volna meg csak a szakadást, egy hónap múlva újra elfeslik egy másik helyen.)
Balikám munkanadrágjában is kicseréltem a szétment zippzárat.
Felporszívóztam, felmostam, fürdőszobát takarítottam. Közben végre megérkeztek a gázszerelők is az évi kazáncsekkolásra, meg hogy jól összejárkálják a fürdőszobámat.
Főztem spenótot, sütöttem hozzá sonkát, a konyhát is beáztattam, mikrót, sütőt kipucoltam, kimostam 100 kg ruhát. 
A kedvenc kardigánomban egy órán át kötöttem vissza a szálat, mert a múltkor beleakadtam vele a drótkerítésbe. 
Amikor a család megérkezett, az Olívia talált két csavart a klotyóban. Csak remélni merem, hogy nem hiányzik a gázberendezésből.
Minthogy az előszobaszőnyegben eddig helyet foglaló morzsácskák, kövecskék és egyéb nyalánkságok átkerültek a hajamba, beálltam a tus alá. A lábamat is bundátlanítottam, mert úgy ítéltem meg, a fehér cipővel nagy lenne a kontraszt meg amúgy sem kell már a téli szigetelés.

Most meg itt ülök, mint az iszap, iszom a teámat és azon elmélkedem milyen jó a férfiaknak, hogy nem kell harisnyát hordaniuk soha életükben...és akkor még szóba se hoztam a melltartót.

Na, teregetek még egy utolsót, aztán megyek megnézem hány bárányom van ma este. Valami azt súgja nem lesz egy nyájra való.

1 megjegyzés:

Poszáta írta...

Hihetetlen vagy!!! Itt ma szakad az eső, köd és hasonló szuper, május 9-én igencsak kívánatos időjárási elemek tolonganak, szó szerint sz... áztam a bicajon hazafelé miután a kölyköket leszállítottam a suliba és ma lesz egy vizsgám a svéd szórendből. De okos voltam és benéztem az oldaladra, tehát szürke, esős idő ide, vagy oda az én napom kacarászással indult! Köszi! Szilvi

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...