2014. május 5., hétfő

Szössz

Az alábbi jelenet természetesen angol nyelven zajlott le:

Felhajtunk Balázzsal a kompra a nagyon posh (flancos) cabrioval. Napsütésben, tető lent, napszemüveg, ahogy kell.  A jegyárus rákiállt a férjemre:
- Én ismerlek téged!
- Na jó lebuktam... Igen én vagyok az a híres énekes... - így a férj
Meglepett arckifejezés, majd röhögni kezd:
- Jaj neeem. Máshonnan. Te vagy az a Balzac a compjútermen! Tavaly csináltad a gépemet.
- Igen, meg irogatok is, de az egy másik történet.

3 megjegyzés:

Zsugalla írta...

Balzac! Óriási! :) Van egy Balázs munkatársam, eddig Balcsi-nak hívtam, de ezek után Balzac lesz :D
ÉS köszönöm az írásaidat! Bármiről :)

AtonHotep írta...

Ááááááááááááááá! Visítva röhögök!!! :DDDDDDDDDDDDD

Mami írta...

Örülök :D

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...