2015. augusztus 25., kedd

Jah, hogy a buzikról írni kényes kérdés?
Épp az a baj, hogy ez kérdés. Baj, hogy a szó buzi, bántja a melegeket. Nem is kéne, hogy létezzen az a fajta mögöttes tartalom, ami sérthet bárkit.
Baj, hogy azok az emberek azt gondolják, a melegeknek azt kell gondolni, hogy tolerálni kell őket és vegyék szivességnek, kezeljék kiváltságként, hogy ők tolerálva vannak.


Egy faszt.
Nem szeretem a szót sem, hogy tolerancia.
Nekem az eleve lekezelő. Azt sugallja, mintha lenne mit tolerálni nekünk "normálisaknak".
Mit kell ezen tolerálni? Meg úgy egyébként bármin?
Cigányok, zsidók, feketék, melegek, vagy akár mozgássérültek.
Mi a túrót kéne ezen tolerálni?

Egy régebbi eset esett, tágabb baráti társaságban egy emberszerű képződménnyel...

Aszongya nekem:
"Én utálom a buzikat. Bakker bejönne a buliba és megfogná a seggem én úgy verném állba..."
Muszáj volt a szintjén kezelni, mert rühellem az ilyen alfahímfaltörőkosfaszokat. Kérdezem tőle:" Ha egy baromi ronda, fogatlan, alkoholista nő fogná meg a segged azt is pofán vernéd?"
...bejött a csőbe: "Azt is, hogy a picsába ne?"
"Na..." - mondom - "akkor nem azért vered szájba mer buzi, hanem mert akaratod ellenére megfogta a segged."

Ezzel otthagytam, hadd rágja, csócsálja még néhány órát, hátha felszívódik valami az agyáig.

Most leszögezem, hogy mellettük vagyok bármiÁron, fetűrt ingujjal, villámló tekintettel.

És igen. Én is utáltam mikor a bűzlő, részeg cigány mellém ült a buszon...
ahogyan azt is, mikor egy bűzlő, részeg magyar ült mellém...
Mert büdös volt, meg részeg...lehet, hogy még buzi is, de az kit érdekel?


Nah...
Most megyek medvét horgolni.





3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Igazából az is egy jó válasz lenne, hogy "nincs neked olyan jó segged, hogy akár egy nőt, akár egy buzit érdekeljen! Tudod a melegek amúgy is híresek a kényes ízlésükről!" :))

Tableno

Mami írta...

Jó válasz.
De mondjuk a seggére nem is emlékszem.

Névtelen írta...

Akkor biztosan nem volt olyan jó... :)

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...