2016. április 29., péntek

Mai elmélkedés

...de ez most kicsit komolyabb

Na szóval...
Olvasom a Puzsért. Elég rendszeresen.
Mer attól, hogy ő egy ilyen mérges kis ember, a Hajdúzáson kívül azért még tud nagyon jókat is beszélni a szájával amire érdemes odafigyelni. Most mondjuk épp megint a médiamogul fikázása volt soron az új showműsor kapcsán, amit nem láttam, nem is fogok megnézni.

Gondolkoztam - nem ez a hír, mert bár egyszerű vagyok mint a faék azért néha szoktam, amúgy sem kell mindenkinek  menzatagnak lenni...
Azon túl, hogy igen fel kell venni a harcot a kisszerűség meg a gagyiság ellen, igen el kéne számoltatni embereket, igen rá kéne kényszeríteni egyeseket, hogy tükörbe nézzenek mégis az járt a fejemben, biztosan ez e a módja...
...már úgy értem, lehet e rombolva építeni? Ilyen másik fajta ember vagyok én. Úgy csináltam én mindig ezt, hogy nem azt fikáztam ami nem jól van (najó de, de csak úgy magamban), hanem inkább próbáltam jól csinálni. Alternatívát keresni, mutatni. Szerintem ez jobban visz előre. 
Ha bővül az alternatíva meg a látókör akkor talán kevesebbet megyünk félre.
Persze ez se egyszerű.
Meg kell védjem őket.
Szegény kereskedelmi tévézés azt hiszi, hogy tök jót alkot, mert az ország egyik fele nézi, a másik fele meg letagadja.
Emlékszem egyszer egy társaságban a valóvilágról dumáltak én meg naívan rákérdeztem "...őszintén minek nézitek azt a szart?" "Azért mert annyira gáz, hogy az már jó..."
Érted? Mint az ejnyebejnye Rebeka.
A valóságsóról amúgy mindig a Sliver jutott eszembe, csak ugye ottan még nem volt az egész túl legális, meg nyeremény se volt kilátásba helyezve örülhetett emberlánya ha élve megúszta... 
Nem azért nem néztem valóvilágot mert én vagyok a Láma, az ómindenség tudója, hanem mert mindig nagyon szűkében vagyok időnek a sok dolog között amit szeretek csinálni, hát...ez volt a leghátrébb... 



Persze az is igaz - a harc tárgyán túl mindenkinek magának kell megtalálni azt a kesztyűt amivel visszaüt ha tud, ha akar. Nem tudom. Csak valahogy úgy érzem a fikázás kontraindikált...attól csak még többen lesznek kiváncsiak rá...


http://mno.hu/cinkosakinema/mufaj-a-maglyan-unalom-es-szegyen-1339721


Nincsenek megjegyzések:

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...