2016. június 3., péntek

Mai elmélkedés

Az egy igazán szürreális élmény, amikor a helyi éjszakai élet turisztikai reklámfilmjét nézve (facebookon) egyszer csak feltűnik az egyik lányod csíkos ruciban, egy üveggel a kezében ahogyan éppen egy asztalon ropja az Attic Bar-ban. :o 


(és nem a Vampos Vagány, hanem Rendes Szerény)








...amúgy én még haldoklom kicsit. A szabim lejárt, a barátok hazamentek én nem gyógyultam meg. Még hétvégére bemondtam az uncsit a melóban, szóval csak hétfőn kezdek, de nem vagyok még jól.
Az elmúlt két hétben el is határoztam - soha többet nem leszek beteg.

2 megjegyzés:

Bóbita írta...

Hmmm. Ráadásul éppen itt írtál a Rendes Szerényről. Be van illeszkedve már ott is. Mármint a helyei éjszakai életbe is. Hmmm. Otthon van. Megérkezett. :)

Mami írta...

Be van illeszkedve... ez frappáns. :D

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...