2018. augusztus 29., szerda

Szolgálati Közlegény FONTOS!

Na szal az van, hogy a google és a blogger önhatalmúlag belecsinált a blogomba és emiatt egy ideje nem kapok értesítést a kommentekről ezért ha nem tudok róla - pl egy régebbi posztnál akkor reagálni se tudok rá.

A másik meg, hogy egy ideje csak google accounttal és névvel lehetett kommentelni és ez se tetszett, mert nem mindenki akarja a nevét világgá kürtölni.

Szóval most lett időm megkeresgélni, hogy miaszar van, és kiszedtem a google beletaknyolását a blogból.  Sajnos ezzel egy csomó komment eltűnt, ami elég baj amúgy is, de azért írom ki ide is, hogy tudjátok nem azért lett letörölve mert én eltávolítottam vagy valami.

Most így megint bárki tud kommentelni akár név nélkül is, és újra kapom az értesítéseket is.

Azért írtam nekik egy szép levelet, hogy csesszék meg.

4 megjegyzés:

Snowman írta...

Google-val se lehetett kommentelni már egy ideje.

Mami írta...

Nem tudom miért piszkáltak bele ebbe, nagyon mérges vagyok...

Christine írta...

Én két hónap után kaptam az értesítőt, hogy akarok e a kommentekről email-t kapni, vagy jó nekem így vakon is. Nem mintha olyan sokan kommentelnének nálam, de 5-6 akkor is volt ott úgy, hogy nem is tudtam róla.

Sólyom Klári írta...

Kedves Mami! Egy hétig a Balcsin voltam, internet nélkül. Ma jöttem haza és nagyon örültem az írásoknak, igen ilyesmi az én liberalizmusom is.Régen panelban éltünk, ott leszereltük a levélbedobót és egy szomszédtól kölcsönzött szedőkanállal nyomtuk le a kilincset.Nosztalgiáztam.Én sem tudtam kommentelni eddig.

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...