2015. július 28., kedd

A nap első gondolata

Olyan vagy mint a jégeső az Ėszaki-sarkon.
Szép, de felesleges.

Ezt a fantasztikusan kidolgozott, bonyolult összefüggéseket feltáró, hihetetlenül éles meglátásomat még le is fordítottam angolra, a fordításba valahogy R2D2 is belekeveredett... 
Ki is tettem ezt a hétköznapi életben nélkülözhetetlen tanulságot álomstátuszként az álomfészbukkra, hiszen nem hagyhatom az ismerőseimet abban a páni helyzetben, hogy önismeretük végtelen tengerében útmutatást ne kapjanak.
Mindezekre válaszul, valami fontoskodó  kiscsaj üzent, hogy minden szóból kettő van a mondatban még az Artu ikonból is, én visszaírtam neki "mivagytevazzeirodalmár?" és letiltottam. 
(A kritikát még álmomban is rosszul viselem, de dolgozom az ügyön.)

(Megébredve azért ellenőriztem azt az ikont, nehogymár van olyan, én meg nem is tudok róla, de csak béna robotot találtam.)

#uramatyám #elgulultagyógyszerem


1 megjegyzés:

zsuzsi írta...

Jo kis hasonlat :)
Ajanlanam figyelmedbe a chocolate teapot es a chocolate fireguard kifejezesekt, mint a haszontalansag szinonimait.

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...