2015. július 6., hétfő

Elfáradtam

...de nemsokára itt a nyári szabim.

A kinézetemre hirtelenjében azért találtam néhány frappáns jelzőt:

- fonnyadt paszternák kókadt zöldjével
- szottyadt, másnapos szenya lekonyult salátalevéllel
- három éves felmosórongy, amiből cafrangok lógnak
- rohadt alma némi bioszőrrel a tetején

...és még hátravan a sírás is, ha elmennek a gyerekek.
Július 18.
A születésnapom, a repülőjegy arra a napra szól, meg a szabim kezdete.
Mágikus dátum lett idén.

Ha lelohasztottam a táskáimat, kipihentem a ráncaimat és túl vagyok a fodrászon, csekkolom összeraktam e magam rendesen.
Akkor lesz új fotó is...
...viszont ha megállapítást nyer, hogy végérvényesen megaszalódtam, akkor elbújok örökre és magamra húzom a konyhaajtót...

A férj nem látja a fonnyadt répa ábrázatomat, meg a megaszatyraimat a szemem alatt, hála a jó égnek...
...jelenleg leköti, hogy pánikol a kocsi miatt. Buborékol a víz. Holnap megy a szerelőhöz.


2 megjegyzés:

Sárkány írta...

Fel a fejjel, egy picit hazamennek, aztan majd visszajonnek, vagy latogatnak. a szabit ne szomorkodassal toltsd 😊 Tessek picit felturbozodni! Uj taska, ruci, pihi...

Mami írta...

Igenis értettem... ;-)

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...